Jeśli z jakiegoś powodu (niezadowolenie z jakości towaru / źle dobrany rozmiar / błędnie dostarczony produkt) nie odpowiada Ci zakupiony towar możesz dokonać jego zwrotu w bardzo prosty sposób. Wiemy, że reklamacje nie należą do najprzyjemniejszych rzeczy dlatego postanowiliśmy przygotować poniższą stronę na której znajdziesz wszystkie informacje potrzebne do jak najszybszego rozpatrzenia reklamacji oraz wymiany towaru.

40 DNI NA ZWROT PRODUKTU - zakupiony u nas towar możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 40 dni od daty jego dostarczenia na Twój adres.

Adres zwrotny zamówień wysyłanych do Polski:
Packeta.pl
99008615 - FansMania
Mostowa 4
43-400 Cieszyn

UWAGA! Zwroty oraz wymiana produktów nie będzie zaakceptowana jeśli towar nie będzie w oryginalnym stanie. Produkty muszą być nieużywane z oryginalnymi naklejkami i metkami.

Przed zwrotem środków pieniężnych lub wymianą produktów, wszystkie zwrócone towary wpierw zostaną sprawdzone pod kątem powyższych warunków.

Wszelkie produkty personalizowane na życzenie nie podlegają zwrotowi lub wymianie. Wyjątkiem są sytuacje, w których to my popełniliśmy błąd. Jeśli spersonalizowany produkt zostanie zwrócony nie przyjmiemy zwrotu, chyba, że towar ma wadę fabryczną lub został popełniony niezależny od kupującego błąd przy produkcji.

W przypadku zwrotów/wymiany produktów prosimy o postępowanie według poniższej instrukcji:


1. Napisz do nas wiadomość z numerem twojego zamówienia i informacjami takimi jak powód zwrotu produktu oraz numer/rozmiar/kolor towaru na jaki chcesz wymienić swoje zamówienie. Jeśli chcesz definitywnie zwrócić produkt prosimy także o załączenie numeru konta bankowego wraz z numerami IBAN i SWIFT.

2. Wyślij wszystkie zwracane produkty w jednej paczce na nasz adres: Przesylkownia.pl / FansMania 99008615, Plac Juliusa Slowackiego 1, 43-400 Cieszyn. Zalecamy aby zabezpieczyć się na wypadek zgubionej paczki i wybrać przesyłkę z dostępnym trackingiem oraz ubezpieczniem.

3. Po otrzymaniu Twojego zwrotu/wymiany produktu skontaktujemy się z Toba w przeciągu 10 dni roboczych.

Zwrot/wymiana produktów zostanie rozpatrzona następująco:

1. Akceptacja zwroty/wymiany produktów.

2. Rozpoczęcie operacji zwrotu pieniędzy. W momencie gdy otrzymamy od Ciebie zwrócony towar, przelejemy środki pieniężne na Twoje konto w przeciągu 15 dni roboczych. Zależnie od banku, środki pojawia się na Twoim koncie od 2 do 10 dni roboczych (przelew dokonywany jest ze słowackiego banku). Koszty wysyłki nie są wliczone w cenę zwrotu, chyba, że to sklep popełnił błąd przy zamówieniu (w tym przypadku zwracamy koszty przesyłki). Zwrot pieniędzy możliwy jest tylko na konto bankowe, kartę kredytową lub konto Paypal.

3. Nie będziemy w stanie zaakceptować Twojego zwrotu/wymiany produktu jeśli zostanie złamana któraś z wyżej opisanych zasad.